27.03.2013

Bara några dagar kvar nu. Sen är det vår.
 
 
Stirrar tomt på skärmen. Försöker sätta ord på mina frenetiska tankar som kretsar runt runt inuti. Försöker minnas allt som händer. Alla fina stunder, meningar och långa blickar. För det händer så mycket just nu.
 
För en mental dagbok som konstant fylls av sidor. Sidor där jag noterat allt, vill inte glömma. Sidor som, om jag skulle placera dem bredvid varandra, skulle räcka många mil.
 
Det händer så mycket och jag hamnar i en skrämmande identitetskris. Vem är jag vad är jag VAD VILL JAG. Med mitt liv. Blir så in i helsikes pirrig när du ler, men fan, det står ju ingenstans i min kalender.
 
 
Men snart glänser solen.

comments

comment the post here:

name:
remember me?

e-mail: (don't worry, it isn't shown)

url/blog address:

comment: